Leer Quadro CRM beter kennen

Om je bekend te laten worden met de functionaliteit van Quadro, staan op deze pagina diverse video’s die telkens een onderdeel uitlichten. Mocht je geïnteresseerd zijn en het pakket verder wilt leren kennen om te kijken of het past in jouw organisatie, klik dan hier om een demoversie aan te vragen. Of neem contact op om een afspraak voor een demo te maken.

In 60-seconden

Op een netwerkbijeenkomst vertelt Ellen Heijmans van Doppio-L in ca. 1 minuut over de voordelen van een CRM in het algemeen en Quadro in het bijzonder.

Niet vergeten

Deze video legt uit hoe Quadro CRM helpt om belangrijke zaken zoals afspraken, taken of offertes nabellen, niet te vergeten.

Hulp voor offertes

Hoe vaak gebeurt dit? Je hebt een offerte klaar. Je denkt niets vergeten te zijn en je verzendt het. Net als je op de Verzendknop klikt realiseer je je dat je die zin over leveringsvoorwaarden bent vergeten. Of, als je daar dit keer wél aan gedacht hebt, vergeet je ze als bijlage er bij te doen. Grrrr. Met Quadro CRM verminder je die kans aanzienlijk. Je kunt namelijk standaard bijlagen koppelen aan een offerte, opdrachtbevestiging of factuur. En met de sjablonenfunctie heb je altijd een kant-en-klare tekst waarin alles staat wat er hoort te staan. Nu alleen nog even aanpassen. Kijk de volgende video waar dit gedemonstreerd wordt.

Documenten

Via deze functie kun je documenten bekijken die door Quadro gegenereerd zijn zoals offertes e.d. Daarnaast kan men ook zelf documenten (tekst, foto’s, audio) uploaden die deel gaan uitmaken van het dossier van de relatie zoals in onderstaande video uitgelegd wordt.

Inkomende Mail

Uitgaande mail wordt standaard opgeslagen in het dossier van een relatie. In deze video wordt getoond dat inkomende mail ook aan Quadro CRM toe te voegen is, zodat je een volledig dossier van je relatie opbouwt.

Abonnements- en termijnfacturen

Wat doe je als je een abonnement maandelijks moet factureren? Of als je termijnfacturen moet maken? Maak je dan een taakje om herinnerd te worden wie die maand gefactureerd moet worden? Vervolgens de vorige factuur van een klant kopiëren, niet vergeten de periode aan te passen, opslaan en verzenden. Oeps. Vegeten de periode aan te passen. Of de verkeerde data gepakt. Of het in de factuur goed gedaan te hebben, maar in de mail fout. … Zucht … Dit kan ook makkelijker.